maanantai 27. syyskuuta 2010

Toimiva asu ja muutakin

Heippa!
Lupasin näyttää me&i:n kokonaisuutta ja tässä se on. Mukava käyttää ja sopii monenlaiseen käyttöön. Tämä on sellainen asu,jossa viihtyy myös kotona,mutta käy töihin mainiosti.
Memi on tekemässä kuuluisaa marenkikakkuaan,johon aina laittaa mantelirouhetta,vaikka pyydän olla laittamatta,koska olen allerginen mantelille. Hmm,ehkä niin on parempi,koska olenhan nyt laihdutuskuurilla...

Nelma on saanut uuden hienon roosan pannan. (ja Alma sai sen vanhan)


Jussi on tehnyt "junan" tyynyistä.



Ja majan





Alma yrittää mennä majaan myös






Nyt alkaa ne kelit,että nämä ressukkakoirat vaan hytisevät,kun joutuvat käymään ulkona.
Tänä aamuna joutui jo toteamaan,että pakkasella ollaan ja mun uusi takkikaan ei ole vielä tullut ja Memi oli vienyt upouuden pooloneuleeni...vaikka mun vaatteet ja kengät on rumia? Niin ,miksi ne silti viedään? Ja nyt mulla on vanha villatakki päällä...
Syksyistä maanantaita!




4 kommenttia:

  1. Vauhdikasta menoa siellä!

    Mulla on toi sama me&i harmaa "röyhelötakki" ja oon ihan ihastunut siihen! Jatkuvasti päällä :)

    VastaaPoista
  2. Marenki on narskuttavan hyvää, söin sitä just.
    Junalla kohti majaa, joka on kiva
    ja lämmin sellainen ja toki Almakin sinne mahtuu!

    Tuo viimeinen kuva on tosi söde, aivan ihana!

    VastaaPoista
  3. Meidän entinen kääpiöpinseri kärsi aina kylmästä. Hautautui vällyihin jatkuvasti.

    Ihania kuvia!

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista