tiistai 17. toukokuuta 2011

Loput vielä

Hei!
Kylläpäs niitä lahjoja tosiaan tulikin...Teema-ruokalautasia appivanhemmilta,toiselta veljeltäni puuhaarukat(jotka itse tehnyt) ja äidiltäni juoksukengät ,joita olen jo käyttänyt,niin en viitsinyt niitä kuvata.


Ja näitä ihanuuksia olen kovasti odotellut ja nyt niitä on tullut töihin. Mukavat ja käytännölliset ja sopivat melkein minkä asun kanssa vaan. Pinta on kanvaasia ja pohja kumea,joten erittäin hyvät kovalla alustalla. Nytkin ovat mulla töissä jalassa ja hyvältä tuntuvat.


6 kommenttia:

  1. Nuo kengät olis kyllä melkeen pakko saada ;) Sen verran mukavilta näyttävät..

    VastaaPoista
  2. Tosi paljon kivoja lahjoja oletkin saanut. Tuliko sulla pyöreitä vuosia täyteen? Niin ja en ole kyllä sit varmaan vielä onnitellutkaan, joten myöhästyneet onnittelut!!

    VastaaPoista
  3. Tuulia : Tervetuloa sovittamaan
    Heli: kiitti onnitteluista ja mun miehestä oli niin hauska tuo "pyöreitä vuosia"; se sano,että nyt joku luulee,että sä täytit 50v.
    ei ollu pyöreitä,vaan puolessa välissä

    VastaaPoista
  4. Jos se pyöreä tulee siitä pyöreästä nollasta.. =D mistäköhän toi sanonta oikeesti tulee? Ja jos ajattelee että mitä mä epäilin sun täyttävän niin en ainakaan 50v!! Ennemminkin 40 vaikka olet kyllä niin nuoren näköinen että vaikka 30v. Mut kun sulla on jo tuon ikäisiä lapsia niin 30 on ehkä vähän alakanttiin.. =D No mut onnea kuiteski!

    VastaaPoista
  5. Heli: no nyt mun mies vasta innostuikin...se on hokenut mulle koko ajan ,että "oot 45v"
    ei sillä,ei sen ikäisissä varmasti mitään vikaa ole,mutta oikeasti täytin 35v.

    VastaaPoista
  6. No ilmankos et minusta ole vielä yhtään vanhan näköinen, oot siis tosi nuori!! Ja hei mähän sanoin että voisit olla vaikka 30v.. =D Sä olet sit nuorena tehny ekan lapsen, mulla on 16v esikoinen ja mä olen jo 38v..

    VastaaPoista