torstai 30. huhtikuuta 2009

Haaste :minä


Ilta-auringon paisteessa luinkin päivän postin tässä terassilla. ylimääräinen viltti oli mukana ja vaniljajäätelöä ja suklaata.

Sain aikaisemmin haasteen Idyllin MariaK.lta kuvailla itseäni.
Eli olen tummatukkainen,vihreäsilmäinen,lyhyehkö(160cm),normaalipainoinen.
Pukeudun yleensä farkkuihin,mukaviin kenkiin ja kivoihin tunikoihin(kuten Odd Mollyyn). Tykkään koruista ja laukuista.(nyt haluaisin valkoisen laukun kesäksi.
Vaatteissa lempivärini vaihtelevat vuodenaikojen mukaan,nyt on tietty valkoinen,roosa jajajoku muu varmaan kohta. Parhaiten minuun törmää työpaikallani tai sitten jalkapallopeleissä.
Olen luonteeltani sellainen Festina lente-tyyppi. Pitäis tietty hieman skarpata välillä,mutta olen liian rento sellaiseen. En ole kirjanpitäjätyyppi. Olen ehkä sellainen MAAILMANPARANTAJA.
Olen yleensä hyväntuulinen. Unohdan kaiken helposti,myös ikävät asiat.
Mieheni mielestä olen rasittava,kun unohtelen kaikenlaista juoksevaa asiaa tosi helposti,mutta tilanteet vaihtuvat niin nopeasti,ettei aina muista kaikkea. Tosin sitten kun on pakko olen hyvinkin tehokas.
Aika monet näyttävät saaneen tämän haasteen,joten en nyt keksinyt oikein ketään joka ei olisi tätä jo saanut.
Mutta näillä näkyvin:HAUSKAA VAPPUA!

1 kommentti:

  1. Hauska lukea tuntomerkkisi.
    Sinusta huokuukin sellainen hyväntuulisuus täällä blogissasi!

    VastaaPoista